laupäev, 27. oktoober 2007

Tom, 247

Töö ei edenenud täna oma tavapärase kergusega, kohtasin kirjanikutöös nii loomulikku keskendumisvaegust. Siiski lõpetasin lasteka 247. osa. Allpool mu meelest parim osa sellest.

*

Betty uurib laual vedelevaid värvilisi pabereid.

BETTY
Oi kui ilusad värvilised paberid!

TOM
Nojah, ma hakkan neist kohe laeva meisterdama.

BETTY (lunivalt)
Kuule.

TOM
Mh?

BETTY
Kui sul juba on siin nii palju kenasid värvilisi pabereid...

TOM
Noh?

BETTY
Tee mulle orden!

TOM
Misasi?

BETTY
Orden!

TOM
Ah? Orden? Mis orden?

BETTY
Ma ei tea. Mingi ilus orden.

TOM
Kuule, ordeneid ei tehta niisama, neid antakse millegi eest.

BETTY
Noh, aga annagi mulle orden millegi eest.

TOM
Ah! Betty! Mis sa nüüd jahud siin! Mis orden ja orden!

BETTY
Ma nägin, kuidas ühe mu sõbranna vanaisal oli terve kuueesine neid täis! Särasid nii ilusti! Ja kui vanaisa ennast liigutas, siis kilisesid ka! Niimoodi õrnalt. Nagu tuulekellad.

TOM
Oh, Betty, Betty... Sa oled ikka päris sõge! Nagu väike harakas.

BETTY
Mida iganes! Kas teed mulle ordeni? Tee-tee-tee-tee!

TOM
Tee ise. Palun, siin on käärid.

BETTY
Ma ei saa, ma just kreemitasin käsi.

TOM
Kreemitas käsi... (võtab ühe värvikireva paberilehe, lõikab sellest ordeni) Soh! Palun! Siin on sulle orden! Ainult et see ei kilise.

BETTY
Tühja sellest, see-eest on värviline! Näe, pane mulle siia kuhugi...

TOM
Aga mille eest ma siis nüüd selle ordeni sulle annan?

BETTY
Anna... hm... Silmapaistvate saavutuste eest!

TOM
Milliste silmapaistvate saavutuste eest?

BETTY
Ee... Ilus välja nägemises.

TOM
Oh sind... (kinnitab ordeni Bettyle külge)

BETTY
Aitäh! Mul on kohe nii uhke tunne! (paus) Aga tee endale ka orden!

TOM
Noh, ma ei tea...

BETTY
Silmapaistvate saavutuste eest saate juhtimisel.

TOM
Kuule, ise oleks endale ikka väga naeruväärne ordenit anda.

BETTY
Ega sina ei annagi, mina annan. Tähendab, annaksin, kui mul käed kreemitatud ei oleks.

TOM
Ah, kes jõuab sinuga vaielda. (lõikab endale paari liigutusega ordeni) Sobib?

BETTY
Viis pluss! Pane endale rinda ka.

TOM
Ise endale rinda...?

BETTY
Saad aru, mina paneksin, kui mul käed kreemitatud ei oleks. Aga kuna mu käed on kreemitatud, siis ma lihtsalt laenan sinu käsi. Pane nüüd rinda!

Tom paneb endale ordeni rinda.

TOM
Oled rahul?

BETTY
Jaa! Nüüd oleme mõlemad nii ilusad! Võime paraadile minna! Või presidendi vastuvõtule.

TOM
Ja-jah... Paberist ordeniga...

Betty ei kuulagi teda, vaid keksib minema.

TOM
Betty on ikka nii edev. Kuidas saab nii edev olla?

Kommentaare ei ole: