kolmapäev, 24. september 2008

üks väga magus värsipõim


ŠOKOLAAD

jaanpehkilikult


sõin kogu šokolaadi ära
mis nüüd saab?

*

ŠOKOLAAD

jürgenroostelikult


mo taanilinna öised tänavad
ootavad mind igatsevalt
nagu see tüdruk veinilõhnaline
eile seal peol
kui hakkasime ära minema
aga nüüd on olukord keerulisem
kuidas ma ütlen mo ihaldet taanilinna
öistele tänavatele
kus ma jälle olen tagasi
pärast hesa graniidirahnude vahel ekslemist
et ma ei tule
ma pean tegema oma igapäevast tööd
ehkki karla ja andy jõid eile
kogu viski ära
ja nüüd sai šokolaad ka otsa
eks ta ole

*

ŠOKOLAAD

olaviruitlas- ja handorunnellikult


ei ma enam libu piina
võtan parem kibu viina
joptvõimatt ja õumaigaad
otsas on kõik šokolaad

*

ŠOKOLAAD

doriskarevalikult


hing värahtas tühjuse kohal
eile veel olime noored
homne on kirjutatud meie seljale

mõtteid tilgub
šokolaadipurusele fooliumpaberile

*

ŠOKOLAAD

ottarderlikult


IKKA SOSKU ON MUL TASKUS
LOKSUB SELLES MEELEHEA
LIIGA SIIS EI TEE MUL RÕSKUS
MÕTTEID ALATI TÄIS PEA

LASTEL JOOGID LAHJAKESED
MUL ON KANGE LIMONAAD
SÜDAMELT KÕIK MURED PESED
KUI ON KÕRVAL ŠOKOLAAD

2 kommentaari:

LiizaKazz ütles ...

tõsi ta on :D
(limpsab keelt, selle mehe armastus käib küll kõhu kaudu! Muigab:))

wr ütles ...

hehehehe