kolmapäev, 30. jaanuar 2008

Tammsaare ja Britney

Anton Hansen Tammsaare kirjutab oma 130. sünniaastapäeva puhul väga ilusasti.

Ja selle kõrvale on kohe ära tuua ka meie igapäevane britniuudis, seekord lausa (pool)topless.

Et fikseerida oma asukoht koordinaatteljestikul, on vaja kahte koordinaati - ja siin need on.

Las kolmas koordinaat muudab teljestiku kolmemõõtmeliseks. Olgu selleks mu tagasihoidlik Tammsaare-käsitlus.

Aga kui juba Tammsaare peale jutt läks, siis olgu siinkohal publitseeritud ka midagi kultuuriloolist: klassiku enda käega täidetud rahakaardilõigend, 4. märtsist 1931, Koogiste-Tallinn, summa 80 kr 00 senti. Omandatud ca 8-9 aastat tagasi ühest Tallinna antikvariaadist. Idealismus meets materialismus!



1 kommentaar:

LiizaKazz ütles ...

jeeei

tegelt ma arvan, et britni ja muud sellised holliwooditsikid-brikid on tänapäeva viljakusjumalannad

sellepärast tasubki neid igale poole sisse parseldada.

vahel ka tammsaare kõrvale.

mina nägin unes, et mul oli koolipoiss-tammsaarega romaan ja peale romaani avastasin ma, et tegelikult ei olnud minul Tammuga romaan, vaid Kristiina Ojulandil, kelleks ma mõneks ajaks kehastunud olin.

Ja siis tuli Tammuga Võru Olevi tänaval (ma käisin seal kunagi lasteaias) golfi mängida. Päris lõbus oli. Pall lendas ikka 100 või rohkem meetrit ja Tammu - ilus poiss tookord, seisis kõrval ja plaksutas käsi ja ütles, et nüüd on tal aeg ära minna.

Mina ütlesin, et enne ta ära ei lähe, kui ta mulle autogrammi ei jäta.

vot sellised lood.

Aga vahel ma mõtlen, et kas ma ise tahaks olla viljakusjumalanna britni või poshi või jumal teab, mis ilusa naise moodi. Ei taha.