pühapäev, 25. november 2007

kauge kirjasõber Hassan

Kirjutasime Lauriga jälle õpikut, emakeeleõpik, 4. klassile. Eestlaste hõimurahvaid kajastavas peatükis on ülesanne, kus tuleb tutvustada Eestit välismaa kirjasõbrale, kes tunneb huvi Eesti rahvaarvu, pindala jms vastu. Toimetaja nõudis, et kirjutaksime välismaa kirjasõbra kirja ette. Kirjutasimegi.

*

Hallo, Kevin-Eric!

Minu nimi on Hassan, olen 13-aastane Saksamaa koolipoiss. Elan Münchenis koos ema, isa, kaheksa venna ja nelja õega. Kolisime Saksamaale alles hiljuti. Elu on siin väga tore :) Oskan juba päris hästi saksa keelt :) Oleme kodus ema ja isaga tihti rääkinud Eestist. Leidsin ühest võrguportaalist sinu aadressi ja tuli tahtmine kirjutada, et Eesti kohta rohkem teada saada. Kui suur on Eestis keskmine SKP? Milliseid hüvesid seal riik madalama palgakategooriaga töötajatele rakendab? Kui suur on sotsiaalmaks ja kas seda maksab tööandja? Kui suurt toetust maksab riik üle 12-lapselisetele peredele? Kui suur üldse on Eesti rahvaarv ja milline on selles muulaste protsent? Kes on suurimad muulaste grupid? Kui palju on Eestis näiteks muslimeid ja kui palju leidub mošeesid 1000 elaniku kohta? Kas leidub getosid? Kas esineb tagakiusamist :(?

Loodan, et oskad mu küsimustele vastata. Kirjuta ka endast ja kuidas sulle Eestis meeldib : )) Kas sa oma tulevast abikaasat juba näinud oled? Minu tulevase abikaasa nimi on Yasemin, olen teda juba piltidelt näinud :)

Tschüss!

Hassan

Kommentaare ei ole: