esmaspäev, 4. august 2008

minu lapsepõlvemasinaid - fotonäitus

.
olen näinud
..........suuri autosid
..........võimsaid masinaid

olen kuulnud
..........moottoreid möiratamas
..........nii et taevas väriseb

panen silmad kinni
..........ja näen sinist traktorit
..........järel tohutusuur silokäru

traktor MTZ ehk Belaruss (loe), järel silokäru

kombain Niva (loe)

veoauto GAZ-53

veel üks GAZ-53

Vaadake seda autot! See on üks kaunemaid masinaid, mida insenerimõte on eales inimkonnale kinkinud! Vaadake kabiini voolujoonelisust! Vaadake terviku nõtkust ja saledust! See auto on nagu gasell!

Ma seisin ja seisin ta ees ega suutnud silmi sellelt ilult lahti kiskuda. See auto annab ühe neist vähestest põhjustest, miks ma kunagi peaks autojuhtimise selgeks õppima.

traktor T-150K (loe) ja sõnnikulaotur

silokärud

Esimesed kolm fotot on tehtud 29. ja 30. juulil Keava mõisa juures. Teised kolm fotot on tehtud 2. augustil Roosna-Alliku farmi õuel. Teemast huvitatuile lisalugemist ja -vaatamist siit.

Kommentaare ei ole: