kolmapäev, 22. aprill 2009

Wimbergi "Pille-Riin" EI OLE lasteraamat

.
Lugupeetud kolleegid, kriitikud, kirjandusteadlased, ajalehtede ja ajakirjade toimetajad, kauplusemüüjad, raamatukogutöötajad, auhinnakomisjonide liikmed, aastaülevaadete tegijad ja teised raamatusõbrad! Minu äsjailmunud proosaraamat "Pille-Riin"


........................EI OLE
........................LASTERAAMAT!

Kena kevade jätku soovides
igavesti teie Wimberg

6 kommentaari:

Juurak ütles ...

Ehh - millest siis nüüd selline purse?
Nii palju, kui ma jupikesi sellest raamatust (või noh - peaaegu sellest raamatust) siit blogist lugesin, oli küll tegemist lasteraamatuga. Ja täitsa ägedaga kusjuures.

wr ütles ...

Jah, tõsi, et jupikesed olid lastepärased. Aga raamatu üldine laad ja lõpp on ikkagi täiskasvanulikud. See on mõneti selline piiripealne, katsetuslik raamat, kus asjadest on räägitud lastekirjanduslikus võtmes, aga nii et aru saadavad ikkagi eelkõige täiskasvanud. Ma olen ammu leidnud, et on olemas täiesti selline kirjandusvorm nagu "lastekirjandus suurtele". Kui ma nimetan näitena autoreid Ott Arder ja Hando Runnel ja Joel Sang, siis on ehk kergem tabada, mida ma täpselt silmas pean. See raamat on nüüd sellesama asja katsetus proosas.

wr ütles ...

Kusjuures purse on tingitud sellest, et poodides on seda kuu aega müüdud lastekirjanduse lettidelt, ehkki kirjastus ei andnud kuidagi mõista, et see oleks põhjendatud, ja isegi üks ajakirjatoimetaja lükkas selle eemale kui lastekirjanduse (tema ajakirjas lastekirjandust ei arvustata). Siis tundsin, et kui ma ei taha, et see raamat kaokski kahe tooli vahele musta auku, pean avalikkust teavitama.

LiizaKazz ütles ...

sain kätte message :D

Juurak ütles ...

Mnjah. Kõiksepealt lugesin seda Su hüüdlauset siit ning järgmisel päeval oli see raamatukogude listidesse laiali saadetud, kuid kahjuks ilma siin nüüd kommentaarides oleva põhjenduseta. Seega enamjaolt tekitas see vist minu eriala inimestest samasugust hämmeldust, kui minus. Ning need, kes Su blogi ei loe (loe: suurem osa), ei teagi, miks selline teadaanne.

wr ütles ...

Pole hullu vast. Peaasi, kui see riiulil oma õige koha leiab.

Ja teistele, noh, neile siis mõjub lihtsalt reklaamina...