kolmapäev, 1. aprill 2009

veel sellel nädalal väljas Wimbergi uus raamat!

.
Ja see ei ole aprill.

6 kommentaari:

afanasjev ütles ...

väga hea kujundus! kes tegi?

wr ütles ...

Tõnis Aaliste + autor. Aaliste on sama, kes tegi Leeri ja Märka ja Juure "Haige raamatu" sarjas.

Anonüümne ütles ...

Õnnitlused!

wk ütles ...

Teadmata raamatu sisu, tekib pisuke küsimus pealkirja kohta: miks nii? Kaunikesti väljakutsuv oleks välja anda raamat "Tõde ja õigus" või "Hingede öö" või "Toomas Nipernaadi", kui just ei taha asju pahempidi pöörata ja vastanduselt profiiti lõigata. Kas kokkukõla klassikaga ei hirmuta?

wr ütles ...

Ei näe probleemi. Minul on "Pille-Riin", too teine on teatavasti "Pille-Riini lood".

"Kalevipoegi" on kirjutatud juba kümmekonna autori poolt. Aga erinevalt Kalevipojast on minu peategelane üks teine tüdruk ja see ajastu üks teine ajastu, kui tolles teises raamatus.

Ega siis mu peategelane süüdi ei ole, et kellegi teise nimi veel juhtumisi Pille-Riin on. Mingit vastandust ei ole. Need on kaks eri raamatut, mille sarnasus on juhuslik.

Arvan, et minu teos kannatab kui tahes pika pilgu klassikalt julgelt välja.

Muide, raamatu sisuga võib tutvuda, kui klõpsata sildile "Pille-Riin" ja lugeda. Tõsi, paluks neid tekste siin mitte võtta lõpliku versioonina.

Florian ütles ...

Tõesti hea kujundus, ma olen pos. üllatunud!