Hämmastav, milline võib tänapäeva muidu nii kliendi huvidele orienteerunud ärimaailmas olla veel ühe mitte küll suure, kuid ometi määrava firma suhtumine kliendisse. Räägin Starmanist, mis edastab Eestis teleteenuseid. Kuna ma kuigi suur telekavaataja ei ole, tahan vaid eesti ja soome kanaleid, siis võtsin 10. juunil 2008. aastal Starmani Mikropaketi, kus olid sees nii eestid kui ka soomed.
Nüüd, nädalapäevad tagasi, käis majas Starmani tehnik. Ühendas midagi koridorikapis - ja hurraa, telekast soome kanalid läinud! Arupäramisele vastati, et Mikropaketi sisu tehti ringi ja uuest Mikrost tõsteti soomed välja. Kui nüüd soov neid vaadata, tuleb võtta Kodupakett, mis maksab 100 krooni kuus rohkem.
Ma ei usu oma kõrvu! Kui ma tellin Postimehe, siis ma tahangi saada Postimeest - mitte nii, et natuke aega saan küll Postimeest, aga siis ütleb lehe väljaandja, et nüüd tegime oma paketi ringi ja hakkad saama Komsomolskaja Pravdat, ja kui Postimeest tahad, siis maksa 100 krooni kuus juurde. See on puhas tellija petmine.
Pöördusin Starmani poole ka sama jutuga, ehk siis - et mind see ei tohiks huvitada ega puudutada, mida nemad seal uutele tellijatele pakuvad, mina olen tellinud sellise sisuga paketi ja mina tahan seda saada. Tegin ettepaneku, et ühendagu mulle siis Mikro hinnaga Kodu pakett, kui teisiti soomesid ei saa. Loomulikult ei teinud Starman selle peale teist nägugi. Öeldi vaid ülbelt, et "vastavalt meie üldtingimuste punktile 7.1.1 ehk Starmanil on õigus teha muudatusi oma kanaliplaanis ning meil ei ole määratud ega klientidele lubatud mingit kindlat kanalite arvu".
Sorry, aga mina oma lepingust sellist lauset ei leidnud. Täiesti näkkusülitav nahhaalsus. Ühesõnaga, ma ei kavatse enam sellelt firmalt teleteenuseid osta. Õnneks on Eestis ka teisi viise endale meelepäraseid telekanaleid telekasse saada, muide, ka odavamaid. Kutsun üles kõiki Starmaniga rahulolematuid samal viisil toimima. Siis ehk hakatakse seal ka klientide huvidele mõtlema.
Tellimine:
Postituse kommentaarid (Atom)
8 kommentaari:
Aga enne, kui neile adjöö ütled, võid proovida veel üht nõksu.
Mine Starmani kantoorasse ja telli kõige kallim pakett. Kuu aja pärast ütle neile, et sa mõtlesid ümber ja tahad Mikro peale edasi jääda.
Pidi olema kaks võimalust kolmest, et nad ei viitsiu sul kaableid uuesti ümber tõstma tulla ;)
Kuna mu leib on telekommunikatsioon ning just klienditeenindus siis kommenteeriks.
"vastavalt meie üldtingimuste punktile 7.1.1 ehk Starmanil on õigus teha muudatusi oma kanaliplaanis ning meil ei ole määratud ega klientidele lubatud mingit kindlat kanalite arvu"
Tasub üles otsida, kus on see kirjas sest ilmselt on juriidiliselt kõik korrektne ning Starmanil on tõsteti õigus teha kanalite nimekirjas muudatusi. Tihtipeale on ka kirjas, kui suures ulatuses seda teha tohib ning kas peab ka kliente nendest muudatustest teavitama. Ilmselt pole see info sinuni jõudnud ja on küsimus - kuidas ja kas see pidi toimuma.
Aitäh kommentaaride eest. Paketivahetus muide on ka tasuline, 120 kr kord. Aga ka Starmani kodukalt ma mingeid üldtingimusi ei leidnud. Ilmselt hoitakse neid saladuses.
Võimalik, et Starman peab ammendavaks informeerimiskanaliks oma "Meediablogi". See selleks, informeeritagu või mitte, see tegu sarnaneb küll siiski väga harilikule pettusele. Ja olgu see paketimuutmisõigus kas või kuldsete tähtedega põhiseaduses, ka põhiseadusi saab vaidlustada.
Ma näen siin tõesti väga lihtsat lahendust: kui firmale läheb klient korda, siis ta teeb vahet vanade ja uute klientide vahel. Vanad saavad seda, mida nemad on tellinud, kui see on veel iseenesest võimalik (EMT-l olid ju vähemalt hiljuti vanad paketid, nt Delta, kõik veel kehtivad...), ja uued seda, mis parajasti eeskavas on. Ja praegu saaks vana oma soovi tegelikult väga lihtsa sammu korras. Asi on ikka väga suhtumises.
Olen ka selline "suhtumise" hindaja.
Klienditeeninus toimib siis ja ainult siis, kui kuulatakse klienti.
Ja Starmaniga on mulgi selles liinis ebaselgusi.
Vahetasin minagi just selle tõttu teenusepakkujat...
Kuidas see oligi? Ära löö vaid räägi. Ära luba, mida sa ei saa. Ära ülbitse kliendiga?
Õnneks saab valida ka muud peale Starmani ja STV (ok, paneme Elioni ka siia).
eesti ja soome kanaleid näeb toa-antenniga ka. mingit kaablit ega firmat pole vaja.
Kui seda punkti Sinu lepingus pole, siis tee avaldus tarbijakaitsele. Tõsiselt. Tõprale tuleb alati lajatada.
See võib-olla sõltub aga minul võttis starman esialgu ära Yle 2 ja mingi poole aasta pärast Yle 1. Põhjendasid seda sellega, et nii Neljas (mitte end. kalev sport) kui ka etv2 on tulnud selleks, et jääda ja ning et vaatajal parem oleks.
Kuna Soome uudised ja spordireportaažid on peamine põhjus telerivaatamiseks, siis seda ma ka neile ütlesin, kui lepingu üles ütlesin. Nüüd maksan 10 krooni kuus vähem, kui nende kõige väiksema paketi eest ja näen 10x rohkem. (Lihtsalt ühele vene poisile, montöörile, tuli koridoris näidata, kuhu kaabel ühendada.)
Samuti pettusin kuna kolmikteenuse (internet, TV, telefon) paketil kadus ära minu jaoks oluline CNN, ja ka Inglise meistriliiga mänge ülekandev kanal ja nüüd samuti mõtlen kas peaks sootuks loobuma ja otsima alternatiive...
Postita kommentaar