reede, 21. november 2008

Pesumasina eri, ehk Hakkan praktiliseks

ja tulen lähemale päris elule. Eile käis mul kodus elektroonik ja viis pesumasina tagasi töökorda. Ja andis rea kasulikke nõuandeid pesumasina ja muu koduse tehnika kasutamise asjus. Kuna teenus oli üsna kallis, siis jagan neid nõuandeid ka oma blogi lugejatele, et täie ette läheks. Loodetevasti mu blogi lugejad siis jagavad tulevikus enda valdusest infot jälle omakorda minule.

* kui pärast duši all käimist läheb vannitoa peegel uduseks, siis see on märk suurest niiskusest - ära enne pesumasinat käivita, kui õhk kuivanud, sest tehnika suurim vaenlane on niiskus (mul ei lähe uduseks, on suur ruum ja hea tuulutus)

* kui kasutad pesuvärskendusvahendeid à la Lenor (oli vist Lenor), siis tuleb jätta pärast pesumasina kasutamist sahtel ja luuk lahti, et sisemus hästi kuivaks, kuna Lenor (oli vist ikka Lenor) armastab niiskes keskkonnas tekitada koledat hallitust, millest on raske vabaneda (mina selliseid koduperenaiste imesegusid ei kasuta)

* pesu tasuks masinasse panna eri võrkudesse paigutatult, siis tsentrifuugib paremini - elektroonik tõi näite oma kodust, kus tal on isegi tekikott eraldi võrgus (selle mõttega võib täitsa mängida)

* rinnahoidjaid masinas mitte pesta, isegi mitte võrgus, kuna tugikaared teevad välja tulles masinale palju halba, ja kui tugikaar välja tuleb, siis tuleb see ka võrgust välja (jälle pole väga minu mure, mul ei ole rinnahoidjaid)

* pesupulbrit ei tasu panna rohkem kui 100 ml, muidu ummistab seest ära (see mõte mul küll kõrva taha pandud), ja pärast kasutamist tuleks pesumasinat pesta (hm, miks mitte, kui aega on)

* köögis: kui õhupuhasti võrest näpuga üle tõmmates jääb näpp rasvaseks, siis tähendab see seda, et võre tuleb maha võtta ja ära pesta - muidu läheb rasv ventilatsiooni ja hea see loomulikult ei ole (taas kõrva taha pandud mõte)

Vaat sellised nõuanded. Igatahes, kui kellelgi probleeme Hansa pesumasinaga või Whirlpooli külmkapiga, siis helistage: Raud OÜ, 6 722 990.

Pildil olev pesumasin ei ole postituse sisuga seotud

Kommentaare ei ole: