kolmapäev, 18. mai 2011

kirjanduslik kursus

See on ikka fenomenaalne, kui palju võib ühelt eesti filoloogia kursuselt kirjanikke tulla. TPÜ 1997-2002 aastakäigust on kirjanduslikult tegevad tervelt viis:

- Wimberg
- Jürgen Rooste
- Ivar Sild
- Kätlin Vainola ~ Marie Myrk
- Veronika Kivisilla

Mäletan, et üks meie kursaõde, Monika Põdra kirjutas juba ülikooliajal väidetavalt krimiromaane, aga käes ma ühtki hoidnud ei ole, ja mulle teadaolevalt, vähemalt tema nime all pole midagi ka ilmunud (siiski, hm?). Aga kirjanduslikku nimekirja saab tinglikult lisada veel Lauri, kes töötab kirjastuses toimetajana, s.o on ka kirjandusega seotud.

3 kommentaari:

Aarne Ruben ütles ...

Teie rühmal vedas, et saite nii kaua T. Liivi.

-Merilyn ütles ...

Tere.
Mina olen Merilyn Martjak ning olen Paide Ühisgümnaasiumi abiturient. Selleks, et lõpetada on vaja teha eksameid ning üheks eksamiks kohustuslikust viiest valisin mina koolieksami uurimistöö vormis. Minu uurimistöö teemaks on Eesti kirjanike blogid ja sellega seoses sooviksin teilt küsida paar küsimust.

Mis ajendas teid blogi pidama?
Kellele on teie blogi suunatud?
Kuupäevadest on näha, et te olete tihe blogija. Kas teil on välja arenenud mingi süsteem kui tihti te kirjutate, või kirjutate siis, kui tunnete, et on vaja midagi öelda?

Tahtsin ka mainida, et mulle väga meeldisid kaks posti eurovisioonist. Tunnen ise peaaegu sama moodi ja tihti imestan, et kui paljud inimesed tegelikult suure innuga sellist üritust fännavad ja naudivad. Väga tore on teada, et ma ei ole üksi.

Ettetänades,
Merilyn.

wr ütles ...

Tere, Merilyn!
Kirjutan lähipäevil natuke vastuseks. Ehk tähtaeg veel ei kummita?
Ja aitäh!