reede, 5. juuni 2009

Raamatud, mis võiksid olemas olla, 2

Marek Tamm alustas (meem?!), ma jätkan. Niisiis, raamatud, mis võiksid olemas olla. Loetelu on avatud.

21. Endel Sõgel, "Soldatihingega kirjandusboss. Mälestusi"
22. Otto Wilhelm Masing, "Saksa-eesti sõnaraamat"
23. Michael Slachter, "Lingvistilisi tähelepanekuid keeleretkedest Vana-Liivimaal 1585-1595, I-III", sisaldab registrit ja 2 CD-d
24.-25. Katekismus, 1525. ja 1535. a väljaanne
26. Ronga Tehvan, "Toila salajastel matkaradadel"
27. Oskar Luts, "Kirjad mulle"
28. Juhan Liiv, "Kõik mu põletatud luuletused"
29. Jaan Oks, "Toimetustes äravisatud jutud", kahes köites
30. Marie Heiberg, "Murelapse laulud" (toimetamata)
31. Modena Wilhelm, "Minu Kareda ja teisi valitud reisikirju" (tõlgitud ladina keelest)
32. "Mikrofon laua all. Egon Ranneti salajased salvestused", sisaldab CD-d
33. "Riia ja Tartu vahel. Kogutud intervjuusid Kristjan Jaak Petersoniga"
34.
Elo Tuglas, "1001 nippi, mida iga perenaine peab teadma"

ja loomulikult
:

35. Peeter Lesta, "Kõdunev palm"

2 kommentaari:

Oryx ütles ...

oi sa oled õel ;)

(eevo) ütles ...

Kyss Oryx'ile: Mix õel?
_______
MTAP (minu-tagasihoidliku-arvamuse-põhjal) on raamatuid niigi liiga palju või siis parasjagu aga üks selline bänd nagu Jaak on Aafrikas täiesti olemas ja laulu nimi ja kõla (MTAP) om magus:

http://www.youtube.com/watch?v=-IXP5Go45NQ