esmaspäev, 25. august 2008

jätkame mõttetu aruteluga: kas Jõgeva või Lihula?

Kas supp või praad? Kas elu või heinad? Kas tõde või õigus? Kas Microsoft Word või Adobe Reader? Küll nüüd läks blogosfääris andmiseks lahti! Justkui oleks vaja üks valida ja teine maha matta. Mina võtaks kõik! Mõttetu vaidlus. Mida pikem kaitsekõne ühele linnale ja pikem mahategemine teisele linnale, seda mõttetum.

Seepärast tegin mina juba eos kavalalt, öeldes paari lausega (vt eelmist postitust), et eelistan Tallinna. Mis muidugi ei tähenda, nagu ma Tartu maapõhja tambiksin. See on puhtalt minu mure, et ma eelistan Tallinna - mulle lihtsalt meeldib seal rohkem. Aga las olla ka Tartu olemas. Sinna on vahel täitsa hea sattuda. Tõsi, mitte küll kauaks - aga see on jälle minu mure.

Siin minu väike loetelu Tartu plussidest, kõigil otse loomulikult otsene seos isiklike mälestustega:

* Rüütli tänav on väga ilus tänav, eriti Maailma ees
* ülikooliteemaline pannoo Werneri ees on ka ilus, tore on sellest eriti pimedas mööda minna
* teisel pool jõge on tore Statoil, kus saab öösel asjal käia, s.o kabanossi jm vajalikku osta
* Pooles Kuues on hea praad, nt "Sealiha Veiko moodi"
* Suudlevad Tudengid on hea koht niisama istumiseks, seal on ka hea kartulisalat
* bussijaam on linnale lähedal ega ole enam rõve lobudik, nagu mõned aastad tagasi
* Karlovas on palju ilusaid maju, Supilinn on ka loomulikult huvitav vaadata
* mõnus on vaadata ka Raekoja ees asuvat purskkaevu - skulptuur on ilus ja pealegi olen seda vett kunagi vahustanud
* Kirjanduse Maja, eriti selle saal ja NAK-i peakorter on lausa omaette teema
* 2006. a sügisel andsime Jürgeniga tollases Lutsu teatrimajas hea luuleõhtu-konsa
* Tartus elab rida toredaid inimesi

Kommentaare ei ole: