reede, 27. juuni 2008

Pronksiöö Delfi-versioon, ehk Täna ongi venelaste päev

Delfis on teema "3:0" juba saanud tuhat kommentaari, käib vihane vastastikune sõim, ütleks isegi, et toimub Pronksiöö Delfi-versioon. Üks killuke sealt:

Venelane, 26.06.2008 23:57
krt, eestlased.. teid on nii vahe siin estoniias, et loodan et tuleb see paev millal teid ei ole siin uldse, selleparast et k6ik venelased annavad eestlastele mulli, ja eestlased n1gu lehmad s6idavad v1lismaale-n1gu niigrid tootama! Uhe s6naga , VENELASED- MEIE PAEV TULEB!!!

vastus:

Saluut lasnamäel, 26.06.2008 23:58
_Uhe s6naga , VENELASED- MEIE PAEV TULEB!!!_
Täna ongi teie päev.

1 kommentaar:

konnula contra ütles ...

Olin eile muide Venemaa poolt, isegi hoolimata teadmisest, et Hispaania võidu korral saan punkte.

Olen jalgpallifännina üles kasvanud eelkõige just NSV Liidu (klubi)meeskondade saatel.

Kiievi "Dünamo" oli mu esimene lemmikmeeskond üldse ja kuna tollal oli üle poole NL koondisest just sealt, siis loogilise jätkuna ka koondis.

Usun, et oli 1988. a finaalis ka just N. Liidu poolt. Ja kindlasti 1988. a OM-finaalis NLiit-Brasiilia.

Võib-olla tänu sellele, et NLiidu jalgpallimeeskond ei sümboliseerinud võimu.
Samas ma ei usu, et ma oleksin Venemaa poolt, kui nad mängivad mõne endise liiduvabariigiga, eriti Ukraina, aga arvan, et isegi Valgevenega. Kui Gruusia Venemaad võidaks, oleks see sulaselge rõõm.
Ja Eesti võit ja punktide äranoppimine valikturniiril Venemaalt on igatepidi eriti magus.

Ühelgi teisel alal ma ei tea, et oleksin Venemaa poolt. Hokis olen ma ikka väga Venemaa vastu, seal on NLiidu hokimeeskond kui totalitaarsue tipp, enda tsentraliseeritusega (kõik paremad mängijad CSKAsse)ja ka autoritaarse treeneri Tihhonoviga.

Ka korvpalli EM finaalis olin Hispaania, mitte Venemaa poolt.

Muide, Hispaania ja NSV Liidu esimene vastasseis jalgpalli EMil oli nii poliitiline, kui veel olla saab.
1960. a keeldus Hispaania NSV Liiduga mängimast (vist veerandfinaalis), NL tuligi pärast meistriks. Üldiselt arvati, et Hispaania oli tollal väga tugev, 4 aastat hiljem nad NLiitu finaalis võitsidki.

Kui aga eelnev jutt tundus kuidagi vastuoluline - siis küllap ta seda ongi.
Ega elu polegi ainult must ja valge