teisipäev, 10. juuni 2008

jalgpall ja seks: kogu tõde

Kujutasin ette, et kui ma oleks Armeenia Raadio või kodanik Männike ja minult küsitaks see küsimuste küsimus, et kumb on parem, kas jalgpall või seks, siis mida ma vastaks. Ja minu vastus sellele oleks: hea jalgpall on parem kui halb seks, ja hea seks on parem kui halb jalgpall.

Näiteks eilne esimene mäng, Rumeenia-Prantsusmaa oli väga halb ja sellel poleks seksi vastu absoluutselt mingit šanssi (nagu ka enamusel Eesti koondise mängudest, paraku). Seevastu eilne teine mäng, Holland-Itaalia oli väga hea ja kui seks tahaks siin midagi saavutada, siis peaks ta ikka väga pingutama.

Muidugi tuleb teha ka lisandus, et halb jalgpall on ikkagi parem kui halb seks, sest halva jalgpalli korral võib kanalit vahetada, minna midagi targemat tegema või lausa silma looja lasta, aga katsu sa seda halva seksi korral teha.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ja hea seks on alati parem kui hea jalgpall, sest seda ei vaheta mitte millegi vastu

wr ütles ...

Jah, see oli oluline lisandus. Tänan!

Anonüümne ütles ...

veel üks vahe
üks on isiklik, teine on avalik
ühte teevad kõik, teist teevad valitud
nunnad näiteks jätavad vahele

ja üldiselt ma ei võrdleks neid asju ja ma ei tooks paralleele

aga võib-olla olen ma ise üks paras vana mõrd ja tahaks, et mõned asjad ei peaks olema kõigi asjad