pühapäev, 22. juuni 2008

Holland-Venemaa...

Oh jah, kes siis ei elaks selles vastasseisus oranžidele mundritele kaasa! Aga midagi ei ole teha, venelased olid selles mängus hollandlastest silmanähtavalt üle. Esiteks, nad olid loovamad ja aktiivsemad. Teiseks, nad olid individuaalselt osavamad. Kolmandaks, nad jaksasid ka lisaaja viimastel minutitel joosta.

Hollandlased seevastu olid pigem kaitses või pusisid keskväljal, nende tüüpiline rünnak piirdus kaugete löökidega karistusala serva tagant. Ei mingit servadest tulemist või väravaesisele väljamurdmist. Ei viitsinud nad palli eest võidelda, tegid ohtralt valesööte, lasid mänguvahendi lausa jala pealt ära võtta. Ja lõpuks - väsimus. Venelased aga lidusid nagu Duracelli-jänesed lõpuni välja.

Seni oli teada, et hollandlased ei oska penalteid lüüa. Nüüd olla nad nende löömist spetsiaalselt harjutanud - võimalik, et nad oleks penaltitevoorus ennast varasemast hoopis paremast küljest näidanud. Aga mängu see osa, mis jäi penaltitevooru ja avavile vahele, logises paraku väga põhjalikult, mistõttu nad penaltiteni ka ei jõudnud ja vastu tuli võtta mängu ilme järgi otsustades igati loogiline lõpplahendus...

*

Itaalia-Hispaania mängus mul kindel lemmik puudub. Võib-olla, ja seda puhtalt mängule kaasaelamise võlude mittekaotamise huvides, elan kaasa Hispaaniale, sest itaallased mulle absoluutselt ei sümpatiseeri. Aga ka solidaarsusest Saksamaaga, kes Itaaliale 2006. aasta MM-i poolfinaalis alla jäi, ja miks mitte ka Zinedine Zidane'iga, kes ühe totaka itaallase pärast pidi oma hiilgava karjääri punase kaardiga lõpetama.

Ja loodan, et Itaalia-Hispaania mängu võitja lööb ka Venemaa mängust välja. Venemaal on sadamad ja maagaas, milleks talle jalgpall? Eurovisiooni juba sai, hvaatit.

6 kommentaari:

konnula contra ütles ...

Tuleb rõõmustada, et oli pundist ainuke, kes ennustas Venemaa kaheväravalist võitu.
Üheväravalise võidu ennustajaid oli ka ainult kaks ja need on kaugel viimaste hulgas.

Tore huupiennustamisetaktika, kahju, et 3. voor nii tuksi läks, siiski olen vaid 4 punkti liidrist maas ja 3. kohal

Täna olen Hispaania poolt, ma ei tea, mis mul ennustus on, aga usun, et seekord on siiski mul alagrupivõitja võitjaks ennustatud.

wr ütles ...

Aga kelle sa Euroopa meistriks panid?

konnula contra ütles ...

Euroopa meistriks pani jutuksolev ennustamisgeenius Tsehhi, aga praeguseks on selgunud, et see ei too vähem punkte (täpselt 0), kui Portugal, Holland, Prantsusmaa ja üks sõber oli ka Rootsit ennustanud, tema on ka tabelis kindlalt viimane.
Muide, Hispaaniat ei julgend keegi meistriks pakkuda, et Türgit ja Venemaad samuti mitte, on arusaadavam.
Itaaliat ja Saksamaad on päris mitmed pakkunud.
KUivõrd see on Saksa ennustus, on ka boonusküsimus, kui kaugele jõuab Saksamaa. Mul on pandud, et poolfinaali - see tähendab, et nad peaks Türgile kaotama. Aga seda ma ei usu.
Siiski, kui Saksamaa finaalis võidab, siis suurem osa minu ligemaid konkurente punkte ei saa.

wr ütles ...

See on seesama ennustus, milles ka mina "osalesin"? See õllede peale? Või on seekord midagi enamat leos?

Ooda, ma sulle mingeid õllesid sisse ei jäänud oma osalusega? Kas ma midagi täppi ka panin?

Nüüd tuli 4 küsilauset järjest - lisan siinse näol ühe nentlause.

wr ütles ...

Oh, lausa 5...

konnula contra ütles ...

ma vist olen sulle kaks või neli õlut sees.
Põhimõtteliselt tuli tollest osalusest see hea idee, ennustada mingeid mänge pimesi.
See toimis hästi juba tolle konkreetse ennustuse käigus ja seekord toimis imehästi.
Ennustasin veerandfinaale kõigist kõige paremini, ka Hispaania võitu ei pakkunud eriti paljud minu konkurendid. Mul jälle. Kusjuures pakkusin tulemust 6:5, mis tähendab penalte.
Nüüd on liidergrupp tihke nagu 43-42-41-40, teised pisut pikemalt maas. Mina olen kolmas.
Muide, ma ei uskunud, et hispaanlased võiks penaltitega võita. Kuni esimese Casillase tõrjeni.