kolmapäev, 16. aprill 2008

see 16-aastase värk... mida mul siis soovitada on?

Liigub selline tore "mäng", nagu "10 nõuannet minu 16-aastasele minale". Väga huvitav. Mõtlesin, mis nõu ma siis endale minevikku annaks. Aasta oli siis 1995.

1. Kirjuta see vanaisa õlleretsept nii üles, et see kaotsi ei lähe.
2. Ja kuula vanaisa lugusid siis juba kahe kõrvaga, kui ta neid sulle üldse ääri-veeri rääkima hakkas. Ja ole üldse tema vastu kenam.
3. Ee... Mm...
4. Ära roni õueriietega voodisse magama, sest see on ebahügieeniline. Ja bussid on väga mustad, ära söö bussiste kätega pakist soolapähkleid. Aga, noh, kuna sa 13 aastat hiljem ikka veel elus oled, siis suva kah. Kuus aastat hiljem hakkad niikuinii seda asja jälgima.
5. Reigole ära anna "auto ostuks" laenuks 1500 krooni, sest ta ei maksa seda iial tagasi, lõppkokkuvõttes ei ole ta kahjuks kuigi usaldusväärne isik, ehkki palju on koos hängitud. Aga võib-olla see laenamine oli ka juba varem, nii et olen siin hoiatamisega hiljaks jäänud.
6. Buh... Hm...
7. Noh, võib-olla siis veel see, et matemaatikat pole vaja isegi nii suure hoolega õppida, võid rahumeeli rohkem kahtesid veerandiks saada, peaasi, et aasta kolm kokku tuleks. Mine parem juba varem kooli nurga taha huvitavate inimestega õlut jooma, kui soe kevadpäike juba paitab, sealt see sotsiaalne kogemus tuleb, mitte integraalidest ja piirväärtustest. Füüsika ja keemia suhtes ma seda ei soovita, sest seal on isegi liiga palju kahtesid, füüsikaga vaat et jääd 12. klassis lausa suvetööle...
8. Jobusid ja vaimuheidikuid tuleks juba varem hakata tundma õppima, ja nendega hakkama saamist, mõnedki sekeldused jääksid tulevikus olemata. Aga ega neid nüüd üleliia palju ka ei tule, nii et ära ka väga rabele.
9. Oot-oot, see ka veel, et kui ülejärgmise aasta juunis Katrin juba nii nummilt su süles istub, siis ära jahu ei tea mida, vaid suudle kohe, ta on ikka päris hea ja armas tüdruk.
10. Eh... Nojah.

Kokkuvõtteks: pole mul õieti midagi soovitada. Ma olen oma elu ikka üsna õigesti elanud - kui mõned üksikud detailid välja jätta. Põhiliin on alati õiges suunas läinud, läheb vist ka endiselt ja tagantjärele pole eriti kuskil tark olla.

Kommentaare ei ole: