kolmapäev, 4. veebruar 2009

veel üks kirjanduslik anekdoot

Pärit sügisesest intervjuust Ralf Parvega (millal ometi saan aega need 8 tundi vestlust lindilt maha kirjutada?!). Rääkijaks olnud Juhan Smuul. Esitan mälu järgi.

Näinud Juhan Smuul Muhumaal ringi kõndides järsku Nuka Ärnit pudeli viinaga. Ärni näinud Juhanit ka, kutsunud enda juurde. Juhan läinud, arvanud, et läheb joomaajaks. Ärni tõstnud pudeli suule, joonud ja joonud. Juhan oodanud, millal pudelit ka temale antakse. Aga ei antud, Ärni tegi üksi põhja peale. Kostnud siis Juhanile: "Ega ma pole mats, et üksi joon!"

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

found you sugulane
vahva oled mugulane :D

Urmas olen :D jou. :D

Palun saada mulle siis paar pilti mis me aastavahetusel tegime

mu msn on ken2kene007@hotmail.com

andry ütles ...

Noh, Smuuli teades, täitsa tõsiloo moodi, sellise Smuuli tõsiloo.

Smuuli Juhan oli üldse üks võrratu vanamees, suur pea kidura kaela otsas, Nagu ka teisel võrratul Juhanil. Viidingul.

Muide,mõni aasta tagasi kurseeris Paldiski ja Kappelskäri vahel laevuke nimega Regina Baltica, ja seda tüüris kapten nimega Juhan Liiv.

Laeva peal on ju kombeks laeva meeskonda tutvustada. Kui ma kaptenit nägin, pidin ma üle parda kukkuma. Mäletad seda Triigi puulõiget Liivist: vuntsid, kurb pilk vasakule alla, kõrge ja valuline laup.

Täpselt sama nägu.

Ütle siis veel, et nimi meest ei muuda

SULAVACH