kolmapäev, 18. veebruar 2009

blogimisvaikus

Miks ma olen viimasel ajal nii vähe bloginud? Kas sellepärast, et

1) protestin jätkuva talve vastu (saaks see juba kord läbi, ma ei või seda lund enam näha ka, aitab küll, aaa!);
2) protestin Savika ühendamisplaani ja teiste tema võimutäiuse suurendamise taotluste vastu;
3) protestin majanduskriisi tingimustes endiselt väga uhkelt ja probleemideta, näikse, et lausa idüllilises paralleelmaailmas elavate (aga endiselt mõtlemisvõimetute) poliitikute vastu (isegi Ansip on minu silmis lõpuks jõudnud maha mängida kogu selle suure krediidi, mis ta pronksiöö aegse tegutsemisega sai, ja Ivari Padar oleks igas normaalses Euroopa riigis juba ammu selle aja jooksul viis korda tagasi astunud / minema löödud);
4) protestin kultuuriministri vastu (täna hommikul teles jälle istub ja kaagutab, nagu oleks tema midagi selle heaks teinud, et rahvas endiselt kontsertidel käib - sittagi, rahvas käib seal tema töötulemuste kiuste, mitte nende tõttu);
5) mul pole lihtsalt olnud aega?

Õige vastus: 5.

Kommentaare ei ole: