kolmapäev, 17. detsember 2008

blog.tr.ee-ga mingi kamm

Kaks nädalat tagasi avastasin, et alates juba oktoobri lõpust ei ole minu blogi postitused ilmunud blog.tr.ee uute postituste loendisse. Ehkki ma olin seal registreeritud. Võtsin tehnilise toega ühendust, nad lubasid vaadata - aga siiamaani kasu ei midagi. Mitte et ma nüüd seda üle tähtsustaksin, kui mingi osa blogosfäärist enam minu blogiga otsekontakti ei oma. Aga selline iseeneslik ärakadumine on tobe. Kui nüüd mõni blog.tr.ee asjapulk seda siin lugema juhtub, ehk oleks ta nii kena ja uuriks järele, mis värk siis sellega on.

4 kommentaari:

dr Baarmän ütles ...

See ikaldus on üldine.
Pead oma profiili all vajutama nuppu "Teata uuest postitusest", siis liigutab kiiremini.

wr ütles ...

Ahhaa, aitäh!

afanasjev ütles ...

mul on ka sama kamm
haige täiesti

ja siis kui korra uuendad, on terve rivi postitusi blogtrees, nagu fakin grafomaan oleks.

wr ütles ...

Hehee, jah, vajutasin nüüd seda nuppu ja ennäe, viimased kolm postitust ühekorraga sees...!