kolmapäev, 5. märts 2008

koolitee, koolitee

Ei saa aru, miks ma juba korduvalt näen unes järgmist teemat: on juba kooliaasta keskpaik, aga mina pole veel üheski tunnis käinud, tunnen, et pean juba vähemalt minema nägu näitama, muidu ei saa kevadeks hindeid kokku ja aastat läbi tehtud, pean jääma istuma, õrr. Täna öösel helistasin juba isegi Kätlinile (mis tema asjasse puutub?!), et küsida, mis tunnid homme on. Selgus, et mata, kaks töpat ja kirjandus. Ja et mata õps on tore, aga kirjanduse oma... hm. Ja nii hea on siis korraks üles ärgata ja aru saada, et see on kõigest uni. Ma ei pea enam kunagi kooli minema! Kui, siis ainult doktorantuuri.

2 kommentaari:

Lemmi ütles ...

mina näen aegajalt siiani unes õudukat, et mul vene keele töövihik täitmata või siis suisa kadunud, eksamile aga ilma selleta ei saa.
mingil veidral põhjusel tekitab see uni minus kohutavat õõva. ehk selle päras, et ma ei viitsinud koolis pea kunagi neid vene keele grammatikaarjutusi töövihikus teha, sest ma olin vene keeles lihtsalt niiiii boss ;P

lõpueksamile läksin nii, et vajalikud kirjanduslikud tekstid olid läbi loetud, kõik luuletused peas, sõnavara, suur ja lai nagu Neeva, suus.
manasin eksamikomisjoni näole rahuloleva ja tunnustava naeratuse ja võtsin oma "viie" vasaku käega vastu.

aga see unenägu tekitab siiani paanikat...

wr ütles ...

Jaa priššoll paeetu koosti.
Raavna poolden, vaskresseenje.