reede, 16. oktoober 2009

RIP FHM 2004-2009

.

Sel suvel läks manalasse (kõik tänu sellele, et oldi aheldatud mingi põhjakärutanud Läti kontserni külge) eesti läbi aegade intelligentseim ja sisukaim meesteajakiri FHM. Minust sai selle ajakirja veendunud fänn juba alates selle esimesest numbrist, mis ilmus 2004. aasta mais.

Läbi kõigi nende aastate oli see mu kindel igakuine lugemine. Kui palju kordi olen ma, lastesaate inspiratsiooni vaeguses, võtnud kätte värske FHM-i ja sellega oma mõtet tuulutanud! Ja nagu näiteks "Tuvikeste" sari, nii ei ole ka FHM-i numbrid kaotanud hiljemgi oma väärtust. Alati on neist midagi põnevat üle lugeda. Jään leinama...


Nüüd viin jutu kogumise peale. Veiko Märkal teatavasti on kogu aeg kaasas vihik, kus kirjas, mis ajakirjade numbrid tal olemas ja mis puudu - ta on suur ajakirjade koguja. Ja nii ta siis täiendab antikvariaatides jm süstemaatiliselt oma kogusid. Minul vihikut pole vast vaja. Mul on FHM-i ilmunud 62 numbrist olemas kõik peale nende nelja:

nr 3 (august 2004, kaanel Eda-Ines Etti)
nr 4 (september 2004, kaanel Anna-Nicole Smith)
nr 23 (aprill 2006, kaanel t.A.T.u.)
nr 40 (september 2007, kaanel Tui Hirv)

Nii et kui kellelgi juhtub mõni neist üle(liigne) olema, siis on teada, kuidas mulle rõõmu valmistada.


Panen siia lingi ühele varasemale postitusele, kus juttu FHM-ist.

6 kommentaari:

Soprano ütles ...

Mul on puudu nr. 1, 2 ja 4.
Aasta tagasi küsisin toimetusest, kas neid veel leidub ja siis pidi mõni üksik number veel olema. Hinnaks küsiti vist 100.- tk. ja jätsin sellepärast tehingu tollal katki. Kahju, sest nüüd on palju keerulisem neid puuduvaid leida...

(eevo) ütles ...

Tere, mul on see Tui Hirvega # olemas aga ainult, et kaaned on koost lagunenud. Kasutasin seda aaneljade sirgena hoidmiseks seljakotis. FHM oli selles mõttes ka hea ajakiri, et ta oli formaadilt suurem kui A4 paberileht ja seetõttu oli hea neid seal vahel hoida ilma, et servad säbrustuksid.
Kui sulle selline eksemplar sobib siis võid saada selle endale. Ehk saab läbipaistva teibi või kleepsuga seda parendada.

wr ütles ...

Super, mulle sobib. Äkki suskad ta mõnda sulle sobivasse käidavasse kohta kesklinnas ja annad mulle märku, toon ära. Ja jään teene võlgu. Tähh!

(eevo) ütles ...

Mu mälu siiski pettis mind. Otsisin ajakirja üles aga mida ei leidnud oli esikaas ja 2 esimest lehekülge on lahti tulnud kas soovid ikka seda?

wr ütles ...

Hm, esikaas oleks ikka oluline, kahju, kui seda ei ole... Ma arvan, et las see number siis jääda ikkagi sulle. Aitäh sellegipoolest!!

(eevo) ütles ...

Tänan ajakirja eest ;)