teisipäev, 9. september 2008

nägin Liis Lassi tegemas striptiisi

.
Unes nägin Lassi Liisi

mulle tegemas striptiisi.
Oi te poisid, nõnda strippas,
et mul sülge lausa lippas!

Aga põhjus, miks ma selle oma luuletuse siia kirjutasin, on siin.

Muide, ma arvan, et Liis Lass võiks luuletama hakata küll, ja ega mul poleks ka midagi tema Kirjanike Liitu võtmise vastu, kui tal juba kaks raamatut väljas. Erinevalt Kõurikust on Lass küll ilmselt vähem lugenud Huntingtoni ja Baudrillard'd ega pole üldse chillinud David Lynchi ja Paulo Coelhoga, kuid see-eest tal on vaieldamatult rohkem isikupära ja loomingulisust. Samuti võtab ta kogu oma avalikku tegevust vabalt ja krambitult, mis tuleb kirjanikule ainult kasuks. Pealekleebitud filosoofi-murekortsud sellises vanuses ei sobi, eks! Nii et sekundeerin Jürgenile. Oo, blond ingel! Go for it!

Kommentaare ei ole: