teisipäev, 27. detsember 2011

telekas jõulud läbi, juhhei

Thank God It's Christmas, laulis Queen.
Mina täiendaksin - Thank God There's Eurosport Channel.
Mulle tundub, et jõuluaja programmi koostatakse Eesti telekanalites umbes selliselt:

- Kuulge, ma siin vaatan, meil on liiga vähe jõulumöga!
- Jaa, konkurentidel on rohkem. Kurat, aidake nüüd hästi palju jõulumöga välja mõelda.
- Kui topiks üksteise otsa hästi palju lollakaid jõulufilme? Vastikute laste ja idiootidest täiskasvanutega? Kohe tundide kaupa?
- Jaa! Jaa! Jaa! See on klassika!
- Ja neid multikaid, multikaid! Koolis ju vaheaeg.
- Jehuu! Pool päeva jutti multikaid!
- Oodake, aga äkki paneks mõne normaalse filmi ka?
- Mis sa räägid! Jõuluaeg ju! Aga paneme veel sisse saateid kirikust, kiriku ajaloost, intervjuusid kirikuõpetajatega ja muud sellist jama, mida muul ajal keegi ei vaata.
- Hurraa!
Jne.

Seega, umbes 3 päeva järjest oli Eesti telekanalitest vaadata ainult möga. Jõulu-see ja jõulu-too. Öak. Alles eile hakkas tagapisi midagi normaalset taas telekavasse ilmuma (nt "Poirot"). Ma ei saa aru. Aga õnneks on mul telekas kaks normaalset kanalit, kus jõulumöga ei näidatud ühtki sekundit: Eurosport ja Eurosport 2. Vaatasin Bundesliga mänge ja muud jalkat, snuukerit, suusahüppeid, mootorrattatrikke, slaalomit... Eesti telekanalite poolt jõulude ajal pakutavaga võrreldes on isegi noolevise põnev. Aga mida ma siin heietan, ju siis rahvas tahab.

1 kommentaar:

Tuukan ütles ...

Jumalast tõsi, televaatajad väärivad täiega oma kanaleid. Viimasel, jõulueelsel tööpäeval, on..nii üldteraapilisel eesmärgil alati hea kuulata doom- ja blackmetalit vaheldumisi skin-punk-metaliga. Siis maitsevad kallitel kolleegidel sült ja Sõnajalad kodus eriti hästi.