reede, 18. detsember 2009

minu protestinoot sotside juhi kangutamise asjus

Jüri Pihl on hea, kindla käega, kogenud poliitik. Mina hääletasin oktoobris tema juhitava erakonna poolt. Kas tõesti valitakse nüüd sotside esinumbriks see nõrga, pea olematu poliitilise kapitaliga teatrinäitleja?! Ma ilmselt ei valiks küll Indrek Saare juhitava erakonna poolt, sest see oleks maha visatud hääl. Kas see mees suudaks sotside rivisid nii koondada, et nad suudaksid Keskerakonna, Reformierakonna ja IRL-i parteijäärade vahele trügida? Ei usu.

Armastan kultuuriinimesi, aga kui sotside juhiks saab karismatu kultuuritegelinski, kes seni pole poliitikas millegagi silma paistnud, siis saabki sotsides ülekaalu see pool, mida iseloomustab mõiste "tore, kuid võitlusväljal täiesti kasutu peenetundeline kultuursus". Indrek Saar tundub mulle, sry, poliitika jaoks mittesobiliku intelligendikesena, kes hoiab püstolikabuuris korraliku toru asemel hoopis Iina Aasamaa käitumisõpikut. Ei ole sellist meest etteotsa vaja! Viike pükstes ei vahita, kui ümberringi mürsud lõhkevad! Sotsid vajavad kindlat kätt.

Ei tohi tekitada eesti poliitikasse sotside koha peale mingit õrnahingeliste kultuuritegelaste rakukest, kellele antakse teiste parteide poolt ainult armulikult võimalus opositsioonis istuda ja vahel harva piiksatada midagi "heade poliitiliste tavade" rikkumise kohta. Mõistan sellised arengud täiesti hukka!

Mina, sotside valija, loodan, et Pihl ei saa "musta märki". Kui kuulsin märguandest kapole, siis minu toetus Pihlile ainult suurenes. Reformaritele tulebki vastu lõugu anda. Lang on üks eesti mölaklikumaid poliitikuid ja Ansip kaitseb ainult kurnajate huve. Paet oli väga hea kultuuriminister, aga välispoliitika nüansside jaoks on ta natuke rumal. Seda kampa võib riigireetmises vähemalt kahtlustada küll.

2 kommentaari:

tomm ütles ...

aamen!

Veiko ütles ...

See mis Pihl tegi, see oli ikka nihuke ****, et paha on siiamaani.

Ma sooviks tõesti, et nii madalale ei laskutaks. Konkurentsisõda võimu juures on muidugi arusaadav, aga kui sa suvalises sõjas haarad oma relvaks junni, siis ei saavuta sa mingit edu vaid ainult veidi hämmeldust.

Kuigi see vist ei olnud su jutu point päris ja ma olen nõus su jutu peamise pointiga.