teisipäev, 18. august 2009

Savika vihmavarjukandja Katrin astus parteisse

Selline pealkiri, nagu täna Melus, tuletab mulle meelde, kuidas mu ema poolõe viimaselt mehelt küsiti, miks ta ei ole parteisse astunud. Ja tema ütles: "Mul pole nii pika säärega saapaid, et parteisse astuda."

Nali naljaks. Midagi peab see Keskerakond noortele ja ilusatele pakkuma, et need ridamisi liikmeks tükivad...! Ma tahan ka! Ma tahan ka pappi ja krunte ja konkursita suurhankeid ja vihmavarjukandja kuuma ametikohta! Miks ma ei saa?

Keskerakond on muidugi haige erakond, aga ma lepiks ka veidi vähema hulga papi, kruntide ja hangetega, mõnest teisest erakonnast. Sotsid, ae? Reform? IRL? Mul suva teie platvormidest, ses mõttes minust teile tüli olema ei saa. Minult nimi ja nägu, teilt nimetatud vastuteened, ja kõik on korras. Aus kaup. Ok?

Kuulutus ei vanane.

Kommentaare ei ole: