pühapäev, 3. veebruar 2008

Ma ei ole ONU!

Sõitsin reede õhtul bussiga number 18 Pääskülast kesklinna poole. Oli plaanitud väiksem koosistumine mu sünnipäeva puhul - kolmapäeval sain 29. Paar istmerida minust eespool istus kolm koolitüdrukut, vanuses 15-16 või umbes nii, pagan seda aru saab. Ilmselt oli meigiga aasta-paar juurde pandud. Silmitsesin neid natuke lähemalt ja kuulasin ka, rääkisid kosmeetikast, lasid üksteisele moblast midagi naljakat otse kõrva sisse, noh, ühesõnaga sidistasid ja sahmerdasid nagu koolitüdrukud ikka. Üks jõi Viru Valge Cooler'it. Hakkasin siis maha minema, läksin ukse juurde - ja kuulen järsku selja tagant: "Onu!"
Mida?!
Pöördusin ümber, hüüdjaks oli üks neist koolitüdrukutest. See, kes Cooler'it jõi. Ta sirutas minu poole oma tühja pudelit, tegi vasikasilmi ja kordas: "Onu, kui te maha lähete, äkki paneksite selle prügikasti?"
Kummardusin tüdrukute poole, õigemini lausa nende kohale ja laususin aeglaselt, iga sõna rõhutades: "Ma ei ole ONU!"
"Poiss..." pakkus tüdruk.
"TÜÜP," ütlesin.
"Hästi - tüüp. Kas paneksite...?"
"Vii taarapunkti," ütlesin. Ja kuna buss oli jõudnud peatusesse ja tegi uksed lahti, astusin maha.

Ma saan aru, et lasteaialaste jaoks olen onu, loomulikult. Aga kas nüüd on siis käes see aeg, kui juba isegi - kasutades Johnny B. Isotamme sõnu - "voodikõlbulised tydrukud ytlevad mulle onu"? Ei ole ju, pagan võtku. Tüdrukud olid lihtsalt rumalad, ega nad ei ole ju veel teisi mehi peale oma klassivendade näinud. Mhühüh, jaa, nii see oligi.

*

Õhtu NoKus oli väga tore, tänan kõiki asjaosalisi!

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

appi

voodikõlbulised

(ma ikka veel ei saa meestest aru, minu meelest 15aastased marakratid pole küll mingid voodikõlbulised)

aga noh

ma olen ju naine

wr ütles ...

Olen suga üsna päri, eks Johnny B pidanud, ja mina ka, silmas rohkem asja põhimõttelis-füüsilist külge. Väärtuslikeks hetkedeks oli näiteks Johnnyl keegi Maarja, umbes nagu Wertheril Charlotte.

Anonüümne ütles ...

no aga mina olen 23 ja tädi
minul pole selle vastu küll midagi
isegi põhimõtteliselt ei ole

ma olin juba 15aastaselt mõnele nolgile tädi, kuigi siiamaani küsitakse poest alkoholi ostes dokumenti

(meelitav üldiselt)

Mare ütles ...

jaak, sul on varajane keskeakriis

afanasjev ütles ...

voodikõlbulised on kõik
sõltumata vanusest

ka lapsed magavad
nii on see alati käinud

Mare ütles ...

nägin täna koolis ühte maruseksikat teise klassi poissi, mmm...

konnula contra ütles ...

mumeelest pole ka 15 aastased marakratid voodikõlbulised aga noh ma olen u mees

Charlotte koob võrku Lolita taheti sängi nimeks panna aga see nimi ei olnud voodikõlbulik

Mare ütles ...

aga 17???
hea küll, eks me saa siis omavahel ka ilusti hakkama, niigi ei koti sood ja rollid ega miski.