kolmapäev, 14. november 2007

üks lause

Lõpetasin eile ühe väga pika lause. Väga pika. Ja punkt sai väga raske. See peaaegu mattis mu enda alla. Nüüd on see lause valmis, olemas, kuskil seal, kus on kõik see, mis maha jääb. Olen väga väsinud. Aga varsti hakkan uut lauset välja mõtlema, sest ma olen ikkagi kirjanik ega saa teisiti.

Ah jaa. Eile tuli meelde üks kummaline asi. Kunagi, 1999. aasta sügisel, palus üks selgeltnägija mul oma teenusele kirjutada reklaamtekst. Et kui kirjanduslike kalduvustega inimene. Kirjutasin. Aga sellest ei saanud asja - selgeltnägija polnud rahul. Proovisin siluda - asjata. Nii jäigi, loobusin. Ma ei osutunud oskuste poolest mulle antud ülesande kõrguseks. Ja nüüd palun seletage seda kummalist olukorda, kui oskate.

6 kommentaari:

konnula contra ütles ...

see polnud mingine selgeltnägija - ta oleks ju pidanud teadma, millise teksti sa kirjutad

Anekdoot, kus tüüp läks kuulutuse peale selgeltnägija juurde, koputas uksele, seest vastati... tüüp pööras jalamaid ümber ja läks minema - mille peale ta läks minema? Mis talle seest vastati?

meiel ütles ...

küsis

kes on?

koolonsuludkinni

wr ütles ...

Noh, nii mõtlesin ma kah.
See on peaaegu et meta juba. Vähemalt kolmveerand metast.

meiel ütles ...

mulle tulid olimar kallase proovisõidus esinenud kaunitarid meelde. montemeta ja montemeta. sõpradele meta-neta.

neist lähtudes on nii metakirjanduse kui netakirjanduse eesmärk pakkuda külalistele kukesuppi.

(muidugi korraldatakse enne seda kohtumisõhtu teemal "miks ma valisin okkalise kirjanikutee")

wr ütles ...

Mind paneb muidugi imestama, kust nad seal asustamata saarel, keset ürgloodust kuke said?
Aga kulinaarne diskursus on "Proovisõidus" tugev. Mainime veel Kraapsu ehtsat laevastikuborši ja Tundeli jänesekapsasuppi mürklitega. Ja ärgem unustagem ka hanepesadest kümnist võtta, lootes, et hanemammad ei pahanda...

meiel ütles ...

oletan, et kukesuppi tegid nad (vegeta?) pakikukesupist, see millel kukepilt peal, ju olid varund enne saarele suundumist - hea kerge, ei rikne ja lihtne valmistada.

proovisõidu väljatuleku aegu oli seda minu mälu järgi poodides hea õnne korral saadagi...

mürklid kõlasid tos raamatus mulle lapsena väga kurjakuulutavatena, viitas mürgile. vanemad rahustasid maha, ütlesid, et tegemist teatud seentega. oli vist.

mis ikka... kaks firmatorti ja kast pepsit - the cornerstones of any nutritious breakfast